Zumzumi23- 1 kzıım var ilk 4 ay bol vişne suyu içtim bol dondurma yedim ateş gibi yandım 9 ay yaz kış Allahım o neydi ya lohusalık da sonrasında menepozlu gibiydim yeminle. Yazın denize götürün beni diye ağlıyordum 🤣😄 suya giriyordum 4 saat öylece duruyordum abartısız.birde 9 ay iştahım hiç yoktu bütün gün aç gezsem bana yemek verin demezdim zorla yerdim öide bulantım VS olmadı ama.
Şimdi 2.ye hamileyim 10 haftalık bu havalarda donuyorum bildiğin titriyorum durdugım yerde ürperiyorum gece yorgana sarılıp bogazına kadar cekip yatıyorum. Ve sürekli meyve yiyiyorum bugün 2 büyük elma 3 şeftali 3 nektari yedim 🤭 hayırlısı artık cinsiyet ne bilmem