Zumzumi23- Bence alakası yok ya ilk hamileliğimde erik canim cok istemisti kisin ortasinda flan eşim zor bulmustu şimdide 17 haftalik hamileyim rabbimin izni ile kizim olacak yine erik yiyorum zaten normaldede tatli arayan yiyrn bir insan degildim ayrica en sevdigim meyvedir ☺️ bence insan en cok neyi seiyorsa onu cani cekiyor ☺️