KeremSevda27 Gamze7706 yokk artkk nesini sevcen kız bebegnden ne hatirasi kAlsn istiyon en buyuk hatira o zaten baktkca hatrlarsn 😄😄
Gamze7706 KeremSevda27 Annem 4 doğum yaptı hala izleri var diyoki iyiki var anneme çekmişim demekki 😊
Gamze7706 Momofthemert Ay yine kötü bişey olsun evlattan kalan bi iz ben o izleri açar bakar severim bile 😊
Mslmsf Peki kızlar ben yeni hamile olduğumu ögrendim tecrübe amaçlı soruyorum sizler kaşırsak çatlak oluşuyor mu kaşımamak mı lazım
Tugbamete Mslmsf evet kaşırsan tırnakladığın yerlerde çatlak olur derler zaten vucudun gerildiği için kaşınacak sen o his geldiğimde kaşınan yerlerini iyice nemlendireceksin 12.haftadan itibaren düzenli olarak krem yağ yada losyon kullanmalısın
behrem Mslmsf hayır kaşıdığın için çatlamaz, çatladığın için kaşınır. yine de kaşındığın zaman hafif hafif tırnaksız kaşıyabilirsin veya krem sürüp masaj yaparsan kaşıntısı hafifler
Ceylanim Gamze7706 sen catlama ben bi kez daha hasetimden catliyim oldu mu yani 🤣🤣🤣🤣🤣 sanlisin bacim sanslisinnn harita gibiyimmm ama ne yapayım bi 30 yillda catlak kullanirim 😁😁😁
Gamze7706 Ceylanim Ya ahaha kız vallahi çatlamak istiyorum çatlayan arkadaşlarıma karnını aç bakıyim diyorum öyle hoşuma gidiyor 😂
Ceylanim Gamze7706 anladim sen çatlak seviosun 😂😂😂 beni görsen bayilacaksinnsen bana yha oy yerim 🤣🤣🤣🤣 nasill sexsiyim bi bilsen kiskandirmak gibi olmasinda 😁😁😁😂😂
Azrasare Gamze7706 hiç çatlamayan gebe duymadınız veya görmediniz mi 😁 bu nasıl bi soru 😧 ben 42. Haftada Doğum yaptım sıfır çatlak ikinciye hamileyim şuan içinde sıfır çatlak devam ediyoruz 🤭
MASALMYRA Ay bu kadinlar beni oldurecek,yok catladim yok kilo aldim,ne kadar cok takiliyorsunuz boyle seylere:))sagliginiz ve bebeginiz sagliklimi ona baksaniza siz!!
Kardii 5 aylık hamileyim göbeğimde var ama çok şükür çatlağım yok şimdilik lierac ve komile el vücyt losyonu kullanıyorum çatlamaması için 🙂 bence normal çatlamadığın daha iyi
behrem Gamze7706 böyle yazdın ya çatır çatır çatlamaya başlarsın şimdi boşu boşuna kendinize nazar değdirmeyin ayoll