Gamze7706 Ne karnım da ne gögsümde küçücük çatlağım dahi olmadı 36 haftalığız normal mi ya bütün hamile tanıdıklarım benden geri olmalarına rağmen harita gibiler bende küçücük bişey yok normaldir değilmi?
Elaylama Gamze7706 İçin rahat edecekse karnını sert sert kaşı sen de çatla derdin son bulsun. Allah başka dert vermesin...
Yildizim Gamze7706 herkesin vücut yapısı farklı bazıları hiç çatlamaz bazıları kremler kullandığı halde çatlar
Elaylama Gamze7706 o zaman sen yine de çok kaşınma benim annem doğuma 3 gün kala çatlamış hem de öyle bir çatlamış ki anlatamam. Çok şey yapma yani belli olmuyormuş bu işler. 🤗
Newmomy Gamze7706 Valla saka yaptıgına dair bi emare göremedim de o kadar sacma sorular duyuyorz ki bunu da onlardan biri sandım☺️
Gamze7706 Newmomy Saçma sorular sorucak bi insan değilim elimde kitaplarım ve internet var 😂 sadece keyfim yerine gelsin diye böyle bi post açtım 😁😁
Newmomy Gamze7706 Kitapların ve internetin burdan gözükmüyo malesef🤷♀️ bu arafa yanlız degilsin bende de hiç çatlak yok ama her sabah korkuyla bakıyorm karnıma çatlamış mı diye son hafta da bile çatlayan okudum burda😄 yani çok havalanma nolur nolmaz☺️
Gamze7706 Newmomy ben çatlağım olsun istiyorum çünkü bebeğimden kalıcak bi iz o yüzden çıksada sorun olmaz ben onlarıda severim 😊
KeremSevda27 Gamze7706 yokk artkk nesini sevcen kız bebegnden ne hatirasi kAlsn istiyon en buyuk hatira o zaten baktkca hatrlarsn 😄😄
Momofthemert Son ana kadar öyle olur umarım bitttü derken 38-39 da çatlayanları duyduk 😂 hatta yakın bir arkadaşım enteresan ama doğumdan sonra öatladı koca koca kızarık yarıklar belli etmemeye çalıştım ama çok kötü psikolojim bozuldu benimde yok şuan 33. Haftadayım ikinci hamileliğim çok küçük bi göbek altında var belli belirsiz ilkinden kalma ama o arkadaşımı gördüm görüntü gözümün önünden gitmiyo hava atılıcak bi konu değil bence ya üzülüyodur olanlarda bence kadın için kolay bişey değil dünyaya bir evlatta getirsen 🙁
Gamze7706 Momofthemert Ay yine kötü bişey olsun evlattan kalan bi iz ben o izleri açar bakar severim bile 😊