behrem Mslmsf hayır kaşıdığın için çatlamaz, çatladığın için kaşınır. yine de kaşındığın zaman hafif hafif tırnaksız kaşıyabilirsin veya krem sürüp masaj yaparsan kaşıntısı hafifler
Ebrulikiz Gamze7706 bir de burda milletin ego tatmin etmesi Yok mu beni deli ediyor geç aynanın karşısında gururlan dur yani şimdi Buraya yazıp onca önemli postun içinde öne çıkmanın ne anlamı var bizde çatlamadık napalım etrafa hava mı atalım tek derdimiz buymuş gibi
cemre- Acaba göbeğin çok mu vardı daha önce .çatlamayanların vücudu ve göbeği çok yağlı olur da .deri altında yağ tabakası çok olduğundan gerilirken çatlama pek olmaz.zayıf gebelerde çatlaklar çok olur.
BusraBaturu İlke gebeliğimde olasan çok çatladım ki suan 38. Haftayız hiç çatlak yok ahahahahah eskiler baki 😂😂😂😂