bastet Hatice333 Benim gecikmenin 10. Gününde kan testim negatifti. 14. Gün silik çizgi gördüm kaset testte 15. Gün kanda pozitifi gördüm
Hatice333 Sjjdjdjdj bende adet olmadım hala ya gelen giden yok . Acilde kan verebilirsin istersen ben belki bugğn veririm bi kan testi tekrar
Violetaa @Hatice333 benimde 18 gün oldu hala adet olmadım . Geçen hafta doktora gittim negatif kan değerim . Perşembe tekrar çağırdı doktorum yine muayene edecek olmadı söktürücü verir herhalde . Düzenli adet oluyorum ben ama hala gelen giden yok :(
Violetaa @Hatice333 ben artık sanmıyorum canım . Perşembe gidiyim dee doktora söktürücü yazsın bana . Test yapıyorum negatif bunaldım sıkıldım …
Hatice333 Violetaa bende aynı şekilde valla benim de 7. Gün gecikmede bugğn . 4. Gün gecikmede negatifti bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
AsELinAnneSi__ Deletedmom_112 evet canım 36 civarı az olarak öğrendim takip edildi bir kaç kez düzenli artış olunca tekrar vermedim keseyi gördük sonrasında
Senacan1 Merhaba kızlar 6 aylık evliyim ama düzenli adet olamıyorum adetim hep 2 ay geçikme yaşıyor ne yapmalıyım sizce doktor hep adet sökücü verip gönderiyor. Ama ben bebek düşünüyorum
Hatice333 Sjjdjdjdj hayırlısı canım benim inşallah önümüzdeki ay hamile kalırız bende yarın doktor randevum var adet olmadım daha büyük ihtimal söktürücü verir
Hatice333 Sjjdjdjdj bende adet oldum canım yeni ama doktora gideceğim yine de adetlerim geçiyor hep bide hesaplayamıyorum yumurtlama günlerimi takip yapmasını çatlatma iğnesi yapmasını isteyeceğim