Hatice333 Adet gecikmesinin 5. Günüdeyim hala adet olmadım ama bugün kan testi verdim negatif bundan sonra pozitif olma şansı yok değil mi geç döllenme olsa bile adet belirtim de yok mevsimsel mi acaba böyle bişey yaşayan ?
AsELinAnneSi__ Hatice333 canım olada bilir olmayada bilir benim döndü pozitife 15 .gün falandı gönlünce olsun🌼
bastet Hatice333 Benim gecikmenin 10. Gününde kan testim negatifti. 14. Gün silik çizgi gördüm kaset testte 15. Gün kanda pozitifi gördüm
AsELinAnneSi__ Hatice333 bol bol dua bende hamile kalamiyorum heralde diye supelenmistim hiç bir sikınti çıkmadı tam kendi haline biraktim derken rabbim yazmış şükürler olsun ilk bebeğim
AsELinAnneSi__ Hatice333 ilk haftası yaptırmıştım negatifti ikinci hafta silik çizgi çıktı betamda 36 ydı canım
AsELinAnneSi__ Hatice333 hayır canım ilk yedi gün içerisinde vermiştim net bir şekilde 0 çıktı Daha sonra mide bulantım artmaya başladı tek belirtim oydu ertesi hafta hani 15 .gün test yaptım silik çıktı kanda 36 ydı
AsELinAnneSi__ Hatice333 geç oldu ama şimdi sağlıklı çok şükür haftasını yakalamak üzere rabbim gönlüne göre sağlıklı bebiş nasip etsin 🌼
Hatice333 Sjjdjdjdj hala adet olmadım ama mevsimsel olabilir perşembeye randevum var bakalım ne çıkacak
Sjjdjdjdj Hatice333 Ocak ayında hamileydim skar gebelik geçirdim alidrmak zorunda kaldım tekrar adetim aynı sizin gibi gecikmis test negatif çok korkuyorum
Hatice333 Sjjdjdjdj çok üzüldüm hayırlısı olsun Allah hayırlı sağlıklı evlatlar versin hepimize inşalah