Hatice333 Sjjdjdjdj bende adet oldum canım yeni ama doktora gideceğim yine de adetlerim geçiyor hep bide hesaplayamıyorum yumurtlama günlerimi takip yapmasını çatlatma iğnesi yapmasını isteyeceğim
Sjjdjdjdj Hatice333 hakkında hayırlısı olsun inşallah bende gittim doktora 6 gün gecikme normal ama küçük bı kisitimde var dedi o kadar
Hatice333 Sjjdjdjdj bende gittim bugğn canım böyle hep gecikmelerim oluyor yumurtlama günlerimi hesaplayamıyorum dedim takip edebilir misin dedim ilaç verdi yumurtaların büyüyüp olgunlaşması için sonra çatlatma iğnesi yapacak bu ay bakalım hayırlısıyla