Merhaba hanımlar
Bende 17 haftalık hamileyim bi akşam kanamam oldu hemen doktorumla görüştüm muaneye gittim altan muane etti ve banada hemen dikiş atılması gerektiğini söyledi ilk muaneme sabah gittim hemen yarın için ameliyat tarihi aldık ama akşam üzeri tekrar muaneye çağirdi ve o zamanda ameliyst gerekmediğini söyledi ve ilaç verdi ertesi sabah tekrar muaneye gittim yine ameliyat gerekmiyor ama size bırakıyorum dedi isterseniz dikiş atarız iterseniz önce ilaç tedavisi dedi çünkü risk vardı dikiş atarım ama iyi sonuö beklerken kötüde olabilir dedi bizde önce ilaca karar verdik ve yakın takibe başldık hemen hemen hergün kontrole gidiyorum duruma göre de ilaçlar iyi gelirse ameliyat olmayacağım bakalım🤷🏻♀️