Ugrkdr canım ben 25. Haftada direk serklaj oldum çünkü o an belli oldu ama ilaçla güzel haftalari görende var yatarak ama bana kalirsa yaptır serklaji için daha rahat eder ve rahat hareket edersin erken haftada serklaj yaptırman daha iyi ilerleyen haftalarda risk artıyor mesela 25. Haftada kolay kolay serklaj yapılmaz çok şükür benim doktorum yaptı tabi ben riskli yanını serklaj olunca duydum 20. Haftaları bekleme tedbir amaçlı serklajni yaptır rahat et benim naçizane tavsiyem bu sana hakkında hayırlısı olsun inşallah