Syma_07 aa ilk defa duydum benim gittiğim yerde yok öyle 😃 en son özel de bayram haftası gittim o zaman gordum 1 ay oldu. Bide geçen bi 10 gün önce devlet de kontrolüm vardı ama o orda göstermiyorlar bebeği 😑 ayın 25 inde gidicem bidaha devlet hastanesine- haziranın ilk haftası kendi doktoruma gidicem o zamana kadar iyice yüzü gözü etlenmis olur 😃