Syma_07 benim asliverisler bitti demiştim sana da 🤩 suanda Kapı süsü yastigi yaptırdik gelmedi bekliyoruz . Duvar dekorlarinda karar veremiyorum napicam diye ya . 3 lu orgu yaptık sadece :/ bakalim ne olcak duvalar . Kafa yastığı diyorum bide ilk doğduğunda kullanmak için alsam mı diye. Oyle başka bisi kalmadi 😃 deee gel gelelim yikamasi ütülemesi var 😃 ben başlıyim diyorum çok agirlastim sistim hep kizz 😔