33+2 olduk haziran sonu temmuz başı gibi gözüküyor fakat gün ve doğum şeklini şu zamanlarda seçmek doğru olmaz ben doktorumla konuştum şu an için her şey yolunda başı aşağı döndü şükür sağlıklıyız 35-36 . Haftada çatı kontrolü yapacak çocuk şu aniçin elinden geleni yapıyor normal doğum için fakat ben hazır mıyım çatı muayenesi ile belli olacak. Bu haftalar öncesi çok önemli bşr sorun yoksa araladaşlar çatı muayenesi sakıncalı olabilir. Bir de son anda son saatte bile değişiklik oluyor inşallah çocuklarımız için en güzeli olsun en sağlıklısı