tubiii11 31+2 uygulamaya göre ama ulturosona göre 33 temmuz başı diyordu önceden şimdi haziran diyor beklemez hazırlıkları yap dedi 1 haftadır uğraşıyoruz hicbirsey almamistik hazırlıklara başladık birde benim ki doğum pozisyonu almis aşağıda baya 4 parmak giriyor artık karnıma 5 de girdimi RABBİM’İN İZNİYLE GELSİN SAĞLIKLA