Arzuc01 acile gidip kan verin bende oule yapmıştım kırgınlık var belim ağrıyor kan degerlerime baktırmak istiyorum bakarken betayada bakar mısınız de bakıyorlar ben kaç kere acile böyle gittim baktılar başka hastanenin aciline gidip bı saat sonra da kan degerleri çıkıyor.Benim de sizin gibi silikti adetime 6 gün vardı kan verdim betam 46 çıktı şuanda 6 haftalık hamileyim darısı size inşallah ❤️