uzlet cahilelafanlatamazsinyorulmaa Yani eğer öyleyse ve hamilelik varsa Kanda çıkmaması normal yerleşme kanaması görüldüğünde testinegatif çıkan birçok insan var Yerleşme kanamasından bir hafta sonra da beta HCG hormonu salgılanmaya başlayabiliyor
Arzuc01 Ayfer33 gittim canım kaza ve daha acil şeylerde bakıyorlarmış hafta sonu hafta içi gel dedi 🥹inşallah hamileyimdirr
Arzuc01 Hayalim1_ adetim 2 gün gecikti ve ben klomen kullanıyorum 3 dakikada silik çıkmıştı ama ben heyecandan kocamla sevinmekten resim çekmeyi unuttum ama erken çıktı sonuç yani çok beklemedik
Arzuc01 Zeyno0163 çok sık idrara çıkıyorum başka bişey yok normalde ben adet olmadan 2-3 gün önceden karnım ağrımaya başlardı hiç ağrı falan yok