cahilelafanlatamazsinyorulmaa Baybbal lekelenmem olduğu için acaba mi dedim yoksa bende emindim, ama leke görmem aklımı karıştırdı test yaptım negatif çıktı zaten
Zeyno0163 Arzuc01 benim de adete 13 gün var cok öyle belirti yok bende .çoğu kişide göğüs hasasiyeti felan oluyormus ya .ondan umitusz oluyr insan
Arzuc01 Zeyno0163 valla bende hiç belirti yok nerdeyse sadece çok sık idrarım geliyor hatta benim bu ay yumurtam büyümemişti yani umudumuzu kesmemeliyiz
Emilaaaaa Arzuc01 evet inşallah var . Benimde 0 çıkmıştı bikac gün sonra kan verdim bu sefer 250 idi .