mrshavva ekmek yerine daha çok meyve tüketmeye özen gösterin bence. Ben hiç ekmek yemiyorum. Hamurişlerinden alınan kilonun annede kaldığını ve bebeğe faydası olmadığını söylemişti doktorum. Ama canınız istitorsa yiyin gitsin 😃 ben de meyve yeme işini abarttım doktorum bebeğin kilosunun önde gittiğini meyve tüketimini azaltmam gerektiğini söyledi ama maalesef canım çok istiyor. 😃😃