Ahsenveannesi Kurabiyecik benimde mart basi gorunuyor bir tane onlu 4-5 tane 5li takim 3 4 tane 0-3 ay alt ust takim aldim zibin ve tek alt alicam 5er 6 sar tabi corap falan daha vakit var diye rahatim acikcasi😅
Zeliha66 Nida39 🙋♀️17 mart ama hem sezeryan dogum olacak hemde erken dogum riskimiz var ne zaman gelir minigimiz bilmiyoruz☹
Lehrerinn Nida39 benim de 30 mart görünüyor😇 kızımız olacak inşallah🎀 ama ben hareketlerini hala hissedemiyorum normal mi acaba korkmaya başladım😒 benim gibi olan var mı?
Kerem2014 Lehrerinn 29 mart görünüyor ultrasonda benimde kızım olacak nasipse..zayıfsan yada karnının içi genişse hissetmiyor olabilirsin canım
Myhoney Nisan başı son gözüküyor ama sezeryan istedigim için mart sonu olur.23 mart benim d.günüm o zamana denk gelsin cok istiyorum.kıyafetleri hep yeni doğanmı aldınızz.ben 1 3 tulum aldım ama sanki uzun gibi geldi.yenidoğanmı alsam hepsini
Ahsenveannesi Myhoney ben bir ay icin sadecec3 tane uzun zibin aldim ama gozume obkadar kucuk geldiler ki😂0 3 ay aldim hep
tazecikanneee Nida39 bizde Mart 9-19 bakalım 🙈 kilo aldı basını gidiyor😂😂😂 bebiş 8gün geriden geliyormuş ama geç döllenmeden olabilir dedi doktorumuz bakalım 🤷🏼♀️