matisse Bizim de martin ilk haftasi ama oglum 1 hafta onden gidiyor bana subat ortasinda dogacak gibi geliyor 🙈 hayirlisi
balinannesi20 Nida39 bebişim yukarı çıkarsa normal doğum 22 marta falan denk geliyor sezeryan olursa erken alcaz denildi🥰
yyhulya Kerem2014 4 boyutlu olarak bebeğin başından ayaklarına kadar bütün vücudu organları tek tek inceleniyomuş en son da renkliye geçip tekrar bir bakıyomuş eğer gösterirse tabi yüzünün fotoğraflarını çekip veriyomuş doktor 😍
Kerem2014 Lehrerinn 29 mart görünüyor ultrasonda benimde kızım olacak nasipse..zayıfsan yada karnının içi genişse hissetmiyor olabilirsin canım
Tubabora Kurabiyecik çabuk büyüyorlar ben iki hastane çıkışı yenidoğan zıbın az aldım diğerlerini 0 3 aylık aldım benimde erkek inşallah kazasız belasız kucağımıza alırız çok pahalı herşey el yakıyor 🤪
Kurabiyecik Tubabora ay sorma ya valla çok pahalı. E almasan çocuğa uyan kıyafeti omayacak, alsan kısa süre giyecek.
HandeAnne Benimm de doğum 24 Mart ama şimdiden sırt ağrılarım başladı hem de çok fazla. Ayaktayken otururken yatarken hep bi ağrı var yıldırdı beni 😞 benim gibi olan var mı ?
Ahsenveannesi Myhoney ben bir ay icin sadecec3 tane uzun zibin aldim ama gozume obkadar kucuk geldiler ki😂0 3 ay aldim hep