Ecemmm25 Minikmucizemmmmmmmmmmm üf o çok kötü ya benim 8 ve 9. Haftalarımda olmuştu grip olacağım sanmştım hatta 🙈
Deniz-olfaz Ecemmm25 10+2 haftalığız mide bulantısı var ama kusma yok göğüs ağrısı var ve yemek yiyemiyorum yapıyorum ama o yemeği yiyemiyorum
Meringo 9+2 yim ben de burun tıkanıklığı çok fazla gaz şişkinliği de aynı şekilde ve de bolca akıntı. Onun dışında bir şikayetim yok çok şükür 12. Haftada çağırdı doktorum 2 li tarama için öyle beklemedeyiz hala içimde bir can büyüdüğü gerçeğini sürekli kendime hatırlatmak hissetmeye çalışmakla geçiyor günlerim.
Batnm6565 Ecemmm25 aynen bende de aşırı yorgunluk var hatta bazen psikolojik diye düşünüyordum ama gerçekten takatim yok sadece uzanmak istiyorum
ciceklianne 9 haftadayım Ben de iştahsızlık çok fazla bir şey yiyemiyorum Bir buçuk kilo vermişim bu durumda olan var mı
Melikekrks 8+1 deyim sürekli geçmeyen mide bulantım var ve günde 3 defa da kusuyorum psikolojim bozuldu bir de ilk gebeliğim. Zaman hiç geçmiyor gibi geliyor ama inşallah geçecek ve sağlıcakla alacağız hepimiz kucağımıza minik yavrularımızı 🥰
Balahatunn 8+4 teyiz. Mide bulantisi, kasik batmasi, karin kramplari uasiyordum. 2 gundur kasiklarim agrimiyor. Ödüm kopuyor bebege bi sey olacak diye. Hafta sonuna kadar beklemek cok zor
_mom3434 11 hafta🌸 Ne bulursam yiyordum şimdi tiksinme başladı Mide bulantusı kusma olmadı hiç Vücutta huzursuzluk var bundan dolayı en basından beri yatıyorum uyuyorum bol bol 😂 Yata yata karpuz gb hissetmeye başladım kendimi😂
Sevdayaz 7+6 mide bulantısı, tiksinti, aşırı iştahsızlık, grip, lekelenme yok yok yani. İlk gebeliğim de bulantılıydı ama iştahım çok iyiydi. Düşük tehlikem vardı bunda da zor başladım Allah kolaylaştırsın inşallah hepimizinkini💙