10+5 aa çoğu kişide sarı akıntıda oluyormuş yanlız değilmişim😅 günlük ped kullanıyorum artık akıntıdan bıktım bazen beyaz bazen sarı arada yemek kokularından çok tiksiniyorum, kasık batmalarım bazen çok şiddetli ama artık çok nadir. Bazen baş dönmesi ama çok şükür bulantı kusma yaşamadım inşallah böyle gider 🤍