Merhaba, 6+4ten yazıyorum, dr ilk keseyi gördüğünde yanında kanama alanı gördüğü için progestan başladı sabah akşam. Aşırı gazım var, bağırsaklarım çok hareketli. Böyle sorun yaşayan var mı aranızda. Gazdan ağladım bi gece:(
Sadece günde bir tuvalete çıkabiliyorum o da tüm gece gaz çekip sabah yapabiliyorum:(