Deletedmom_52 benim kızım makat gelişti normal doğum imkansızdı yani. 38+2de gündüz kontrole gittim doktorum istersen pazartesi 39a kadar bekleyelim dedi bende tamam dedim. sonra o gece sancım oldu hastaneye girdim nstye bağlandım alttan baktı sonra usg ile baktı acil sezeryan dedi. 38+3ün sabahı 6:36da doğurmuş oldum minik kuzumu😮💨🫶