Ben 38+1’im Salı günü de doğumum var şükür hiç çatlağım yok en başından beri hindistan cevizi yağı, jojoba ve tatlı badem yağı karıştırıp sürdüm genetik olarak annemde çatlaklar varmış mesela bir de cildim hassastır baya ama ona rağmen çatlamadım şükür 😄🥹