Deletedmom_52 Kızlar 33 oldum şeytan kulağına kurşun bir şey yok ama kaçtan sonra çatladınız siz kaçtan sonra çatlanıyor çatlamak istemiyorum her gün yağlanıyorum 😩
Ahsenveannesi Deletedmom_52 33 ten sonra çatır çatır çatladım ilk gebeliğimde bebeyağı hindistan cevizi yağı sürmüştüm bunda 35 olduk çatlamadım ama biooil kullanıyorum 2defa günde
Basak2906 Deletedmom_52 ilk gebeliğinden ikizim var sanıyorlardı o yüzden şişmiştim çok şükür hiç çatlamadım. Çatlak kremini de ara sıra sürüyordum
Deletedmom_52 Sila66 ühüüğğğğ ya uf hiç duymak istemediğim cümleler bunlar niye durup durup bir anda 😭😭
Sila66 Deletedmom_52 son haftalar daha da buyuyor bebek karın gerılıyor ondan sanırım catlıycaksa catlıyor
Yazmelegi_ Deletedmom_52 26 dan sonra çatladım ama bacak ic kısımlardan göbeğim de henüz çok bisey yok
dilos011 Deletedmom_52 37 haftalığım çatlağım yok ekstra hiç bisey kullanmadım bile krem vs 13 kilo aldım üstüne
MadameHappy34 Deletedmom_52 33 den sonra bir anda çat çat çatladım sonra da devamı o kadar hızlı geldi ki:))
Deletedmom_52 defneemom puf ben ne zaman doğrurum acaba bunu nasıl kestirebilirim yani şuan 33üz 35 de kontrolüm var o zaman doktor nst isteyecek o zaman söyler mi sence canım doğum şeklini ya da zamanını