Bilge_11 Sukran2022 Bir avucunu dolduracak kadar olacak porsiyon öyle görmüştüm bir diyetisyen uzman da o da 6 7 taneye tekabül ediyor sanırım. Ama erik açken yemiyorum hafif tokluk hissiyle
_brcu88_ Sukran2022 benim kızım olacak Allah’ın izniyle canım benim şuanda 8 Ekim gosteriyor uygulamaya göre kış bebeği olacak yazı hiç sevmem zaten 😂😍😍❣️🥰😘
NesliMomm Zeuger34 Ton balığı önermiyorlar diye biliyorum canım yine de fazla tüketmemeye çalış. Diyetisyen light ton balığı yiyebilirsin ayda 2 kere falan dedi.
_brcu88_ Sukran2022 aaa evet yakınmış ❣️🥰yakın olsaydık bebişlerimiz arkadaş olurlardi 😂❣️🥰hayırlısı bakalım sezeryan düşünüyorum ben ama şuanda ozamana fikrim degismezse hayırlısı olsun
senaacik merveliyyy süt, ceviz, fındık, badem, kuru üzüm vs ya da meyve yiyorum ayva, kivi, erik, muz kışın probiyotikli yoğurt yiyordum şimdi yemeklerin yanında yoğurt salata tüketmeye çalışıyorum
sevval04 merveliyyy bende günde bir porsiyon meyve yiyorum evde ne varsa genelde muz birde ceviz yiyorum yada başka kuruyemişler çokta birsey yemiyorum kahvaltımı zaten geç yapıyorum bayağı
Tutkaltupum Ececec öglen yemeye gayret edin isterseniz akşam yenen meyve çok güzel etkili degil diye biliyorun ❤️
Zeynepakkayaa Bende kabak kizartmasina sardım,her gün yiyeceğim nerdeyse.sarimsakli yoğurtla birlikte.zarari var mıdır acaba?
Nadiyeahmet Tugraseda bende malesef çok kustugum için hamur işi yedim mide suyunu çeker diye.normalde şeker yokken gebelik şekeri çıktı.simdi malesef diyet yapıyorum.hamur işi ve tatlı yasak.son uc ay biraz daha dayanacaz artık.hepinize sağlıklı gebelik geçirmenizi dilerim.
Tugraseda Nadiyeahmet gebelikte cidden olmadık sorunlar ortaya cıkabiliyo bendede troid cıkmıstı ve gebeliğimin sonuna kadar ilaç kullanmak zorunda kalmıstım. Sonra aman değerlerim indimi cıktımı diye stres yaşamıştım. Yani bazı hanımlar cıkıp can boğazdan gelir canın ne çekiyosa ye doğumdan sonra kilo veririz zaten diyo ya işte ben ona hayret ediyorum çünkü kilo şöyle dursun yediklermizin vücuda verdiği tek hasar kilo olsa keşke