Nadiyeahmet gebelikte cidden olmadık sorunlar ortaya cıkabiliyo bendede troid cıkmıstı ve gebeliğimin sonuna kadar ilaç kullanmak zorunda kalmıstım. Sonra aman değerlerim indimi cıktımı diye stres yaşamıştım. Yani bazı hanımlar cıkıp can boğazdan gelir canın ne çekiyosa ye doğumdan sonra kilo veririz zaten diyo ya işte ben ona hayret ediyorum çünkü kilo şöyle dursun yediklermizin vücuda verdiği tek hasar kilo olsa keşke