nefessmommm merveliyyy iştahım o kadar açık ki her şeyden yiyesim geliyor bol bol meyve yiyorum kiloda önemli 🥰
Ececec Her akşam yemeğinden sonra resmen 1 kilo meyve yiyorum. Hamilelik öncesi asla meyve yemezdim şimdi akşam olsa da meyve yesem diye bekliyorum 🤣
Tutkaltupum Ececec öglen yemeye gayret edin isterseniz akşam yenen meyve çok güzel etkili degil diye biliyorun ❤️
SSumm merveliyyy ceviz+badem+fındık+süt , bir porsiyon meyve+yoğurt, galeta+ayran gibi değişiyor diyet listeme göre 🤗
Belginylmz Cicegim38 Çok şükür mide bulantim yok insallahda olmaz ama böyle elim ayağım boşalıyor içim cekiliyo bianda halsizlesiyorum derim dermanım kalmiyo sonra geçiyor normalmi acaba
Cicegim38 Belginylmz he kizzz fistimmmmin cigerleri bayram ede 🥰 gelissin annesi onu dusunerek ye yemek yerken
Snmkrby1_ Bol bol meyve yoğurt yulaf ve yeşillik yiyorum 30+6 olduk 79 kiloyla hamile kaldım 81 kiloyum şuan bebeğim kilo alıyor şükür ben değil😂
Sukran2022 _brcu88_ ay ne güzel kız baksana en azından hamileliğimde karpuz erik yiyebiliyoruz ben yiyemem siye korkuyordum tam zamanında hamile kalmışım
Ekut Sukran2022 yok erik için demedim ben de bütün meyvelerden yiyorum ama kiraz cilek karpuzu falan az yemeye calısıyorum. Erigin bence de bir zararı yoktur
selverx 9 haftalık olduk, ben de sürekli meyve yiyorum ara öğün olarak, en çok da yenidünya😊 bazen de yoğurt. ama iştahsızlıktan kilo vermeye devam ediyorum