İştahım sıfır bıde nasıl bıseyse evde bısey yıyemıyorum kendım yapınca iştahım gıdıyo ama başkaları yapınca yıyorum bıde herkes ye zorla kendını dıyo ya canım istemiyor kı bı yandan da üzülüyorum tabı bebeğim gelışmez diye umarım 3 aydan sonra iştahım açılır da yerım her bıseyı 🙏🏻