SinemAkyldz_ Evrem990 3 içiyorum gün içinde sabaha kadar da içiyorum ama ne kadar içiyorum bilmiyorum
yanlisanlamaama Evrem990 2 litrelik sürahiyi sabahtan akşama kadar 3 kez dolduruyoruz en çok ben içiyorum sanırım 3 litreden fazla içiyorum içim yanıyor 😂 gece de tuvaletten çıkamıyorum haliyle
glz87 Benim midem şişiyo çok su içinde 3litre şu içenler nasıl içiyo acaba😔😔 doktorum banada dedi 2buçuk litrenin altına düşme dedi ama malesef düşüyorum😞
Evrem990 glz87 alişiyorsun zamanla canım gerckten 3 lt.gerckten önemli ben mesela motive olsun diye şişe aldim 1 lt.3 kere dolduruyorum günde bitti gitti:)
miniskesi en büyük sorunum kendimi zorlayarak 1,5 lt falan anca oluyor asla susamıyorum eskiden hiç içmezdim şimdi hamileyim diye kendimi zorluyorum. :( keşke kendiliğimden susasam :d
Evrem990 miniskesi bende öyleydim eminol hamule kalmasdan 1.2 anca ama susamiyordum cunku halada susamiyorum gerckten ama 3 lt.içmem geeektigini bildigim içjn mecbur iciyorum:))))
Kalbiimde2can Evrem990 evet basta zorlaniyordum artik alistim Sudan baska bisey icesim gelmiyor 🤣 1,5 litrelik su sisem var onunla biliyorum hep nd kadar ictigimi 🙈
Evrem990 Kalbiimde2can bende öyle 1 lt.lik 3 kere dolduruyorum motive oluyor:)surekli bardaga doldurmakta zor
beyzacmvrc Yineanneoluyorum evet 🤣 önce susadıgm için zırt pırt uyanıyorum sonrada cisim geldiği için🤣 ama ağzım kupkuru oluyo yapış yapış kız içmeden duramıyorum şeker mi bar acaba Şeker yüklemesi de yaptırtmsdi doktor Sağlık ocağında her ay tahlil yaptiriyon şekerin iyi gerek yok dedi yaptırtmsdi
Kalbiimde2can Evrem990 aynen bardakta üseniyorum ama sise hep yanimda oldugu icin susamasamda yudum yudum yine iciyorum 😊
Evrem990 glz87 canım aslında hiç zor degil.emin ol kendine motivasyon şişe al emin ol cok işe yarıyor.ve bebeginin suya ihtyci var öyle düşün
sevaldqn1 Evrem990 agir hastalık geçiriyorum gecirmeden once gunde en fazla 3 bardaktı ama şuan ilaç kullandigim için surekli iciyorum haddi hesabı olmuyor ilacı birakinca nasil olur bilemem
adatuna Evrem990 ilk 12 hafta neredeyse yarım lite içiyordum mide bulantılarından dolayı. 12den sonra kademe kademe arttırdım şuan 2 litreye ulaştım hedef 3 litre :)
Guler_13 beyzacmvrc Bende öyleyim hemen hemen sırf bu yüzden şeker yüklemesi yapmak istedim çünkü şeker belirtilerinden biri bu. Biraz yüksek çıktı ki bende aşırı yok öyle susama geceleri suya kalkıyorum birde yemek aralarında