Guler_13 bebekte de bende de aşırı bi kilo artışı yok aslında benimde aklıma geliyor bu yinede
36+0 olucam yarın artık. bu saaten sonra yaptırsam da ne olacak şükür bebek de bende saglikliyiz çok tatlı yemiyorum ben normalde de ekmek de öyle hamur işi de haftada bir kez anca.
Pilav makarna da aşırı değil
Ama oladabilir tabi bende de