36 haftalığız günde 2 litre genelde içiyorum çok zorlarsam 2.5 litre oluyor. 2 litrenin altına düştüğüm an böbreklerim ağrıyor doktorum 2.5/3 litre altı su içmedin olarak kabul ederiz biz o yüzden mutlaka 2 litre üstüne çıkman lazım demişti. Elimden geldiğince içmeye çalışıyorum ilk zamanlar mide bulantısı sebebiyle su asla içemiyor insan onda da limon tarçın atarak içmeye çalışmıştım.