naneliseker_ kanımda pıhtılaşma fazla benim o yüzden ne kadar erken o kadar sağlıklı, Allah kolaylıklar versin, bacağa kola geçince de zor, bacaklarda koyu renk izler kaldı ben de geçmiyor ama hepsine değer tabi, yeterki o minik kıpırtıları hissedelim 🤗😍