naneliseker_ normalde aspirini özele giderken özel doktor aspirin iç dedi bana sonra 19 haftalıkken devlete gitmeye başladım ordaki doktorlar sadece aspirin yeterli olmaz iğneyede başlayalım dediler oyuzden biraz geç oldu pıhtılaşma yüzünden 2 tane dusugum var oyuzden başladılar bana