mylifemyworld bu sekilde çok Zeynep hanıma geçen var bildiğim Tülay hanım biraz zordan yapıyor gibi işini yada genç oldugundan kaynakli bilemiyorum banada vermemişti numarasını falan hatta Zeynep hanım ilk muayanede ben istemeden vermişti numarasını bir şey olursa yazabilirsin demişti ve 10 gün muayane süreni istediğin gibi kullana bilirsin diyordu bana 10 gün içinde tekrar gittigimde aynı şekilde bakıp kontrol ediyordu mesela o yüzden çok hoşuma gitti bence bı deneyin derim 1 muayane begenmezseniz devam edersiniz Tülay hanımla ama begenicenizi düşünüyorum sekreteri bile çok ilgili güler yüzlü konuşkan ben eşim ve 2bucuk yaşında oglumla gidiyorum muayaneye ilk zaman oglum çok hareketli diye babasıyla dışarda bekleyin dedim hemen olur mu öyle şey gelin hepiniz lütfen dediler biz babasıyla ultrosona bebeğe rahat rahat bakalım diye sekreter oğlumla ilgilendi boya balon falan yaptılar ki her muayanede de aynı şekilde devam ediyor 😊