mylifemyworld Gulsum_coskun evet bende oraya gidiyorum benimde doktorum Tülay Turan Bütün 😊 kaç haftaliksiniz?
Gulsum_coskun mylifemyworld uygulamaya gore 37 hafta ama en son 2 hafta önde gidiyordu o yüzden daha ileride olabilir haftaya kontrolümüz var siz kaç haftaliksiniz 😊 bide Tülay hanım gidicek diye duymuştum var mı öyle bir şey konuştunuz mu hiç
mylifemyworld Gulsum_coskun bende 37 haftaligim ama benim 1 hafta geriden geliyor maalesef ki 😔 konuşmadım bu konuda onunla ilk sizden duyuyorum neden gidiyormuş ki acaba ya
dh160 Busis0403 eğitim araştırmaya iki defa gittim ikisinde de ultrasonla bakmadı bir daha gitmedim tıpta her seferinde ultrasonla bakıyor o yüzden oradan devam ettim ama doğum konusunda bilgim yok hangisi daha iyidir
Busis0403 dh160 tıp da cok abartıyor olmayan seyı boyle bile senden istiyor zsten hep ogrencıler asıstanlar var herkes bısey soyluyor kararsız kaldım sız dogumu nerde dusunuyorsunuz
Gulsum_coskun mylifemyworld bı sorun derim ne zaman gider bilmiyorum ama size süpriz olmasın son dakika bende şans eseri öğrendim ilk Tülay hanıma gidiyordum ben hamileliğimin başında sonradan Zeynep hanıma geçtim son kontrolümde Zeynep hanım başhekimle görüşmeye gitmişti biraz geç kalmıştı o söyledi Tülay hanım tekrar devlete dönmek istiyormuş burda izin günleri yeterli gelmiyormus dedi onu görüşmüşler naptılar son kararı nedir bilemem ama siz sorun 😊
mylifemyworld Gulsum_coskun yaa birde dogumumda olmuyormuş 😅 haftaya benimde kontrolüm var bir sorayım ya umarım henüz gitmez.Siz neden degistirmistiniz peki bir sorun mu yaşadınız?
Gulsum_coskun Hlm_srn07 valla çok memnunum çok tatlı bir kadın 😊 muayane 350 zorunlu sezaryan ve normal doğum 7.500 isteğe bağlı sezeryan galiba 8.500 yada 9000 olması lazım nts de 45 TL
Gulsum_coskun mylifemyworld İnşallah öyle bir talihsizlik yaşamazsınız tam doğuma az kalmışken ☺️ yok bir sorun yaşamadım aslında sadece tavırları hoşuma gitmedi soğuk geldi biraz savsak gibi geçiştirir gibi 🙈 Zeynep hanımı denemek istedim bir de herkes övünce onda da kaldım o daha sıcak geldi bana 😊
sumeyraacyg Konyaaltından selamlarr, bende 29 haftalık hamileyim henüz doktor tercihi yapmadım, ama medstar topçular da Müjde hanım var araştırdım baya henüz görüşmedim, normal doğum istiyorum ona gideceğim galiba bilenler var mı tavsiye eder misiniz 🥰
mylifemyworld Gulsum_coskun inşallah ya gerçekten üzülürüm.Ya açıkçası banada öyle geliyor ama ben çok aradım iyi bir doktor fakat bulamadım.En son Tülay hanımda kaldım işte birde ben 36. Haftamda kontrolüm vardı bana gelişimi bir hafta geriden geliyor 38 de beklemeyelim normal istiyorsun suniyle alalım dedi bende bilemedim tabi tamam dedim ama gittiğimde bir sorun yoksa beklemek istediğimi soylicem.Peki Zeynep hanım nasıl sizce?
Gulsum_coskun mylifemyworld kafanızı karıştırmak istemem son aylar ne kadar önemli olduğunu biliyorum ama eğer 1 muayanede denemek isterseniz Zeynep hanımı deneyin derim gerçekten sıcak kanlı çünkü sonuçta para veriyoruz ve güzel bir doğum süreci stressiz geçirmek için özel hastaneye gidiyoruz yine sizin kararınız tabi 😊 sadece 1 muayanede 1 hafta geriden görüp direk öyle demeside saçma geldi bana açıkcası
Buspskn8 Gulsum_coskun sanırım o yüzden yeni doğan yoğun bakımı olmadığından sebep bi çok özel hastane bizi üniversiteye yönlendirdi tülay hanımda o şekilde uygun gördü sanırım
Gulsum_coskun Buspskn8 evet o yüzden olabilir aslında sizin iyiliginiz için baştan sizi uyarmış Allah korusun herangibi bir riskte birde hastane değişimiyle uğraşmak zorunda kalabilirdiniz bebiş doğduğu zaman