Demir_bebek merhaba ben de Muratpaşa’dayım Asv yaşama geçtim medstar koray beyden. İlgisi alakası çok iyi. Siz hocayı görebiliyor musunuz randevularda? İki kere gittim eğitim araştırmaya ama hep öğrenciler baktı çok da ilgisiz gelince bi daha gitmedim. Tıpta ikili testimi falan yaptırdım ama kanamam olunca oradan da uzaklaştım. Aslında devlet hastanesi doğum için daha güvenli geliyor ama nasıldır acaba tecrğbesi olan varsa paylaşabilir mi?