Tugceleventsoy Etkinmhmt antalya merkezden merhaba bende medstara gidiyordum fakat baya fazla doğum ücreti şimdi vitaliye geçtim
ipekcim Demir_bebek Bende Antalya Kepezdeyim memleket Diyarbakır :) Antalayada hangi doktora gidiyorsunuz acaba?
mylifemyworld Busis0403 Uncalı meydan normal ve sezaryen 7.500 isteğe göre sezaryen 9 küsurdu sanirsam
Buspskn8 mylifemyworld uncalı meydan biz riskliyiz diye doktoru takibi bıraktı bize kibarca gelmeyin daha dedi şimdi onlar yüzünden doktorsuz kaldık
dh160 Buspskn8 medstar ve tıp fakültesi takipliyim ama medstar çok ücret çıkardı o yüzden tıp fakültesinde doğum yapacağım
dh160 Busis0403 eğitim araştırmaya iki defa gittim ikisinde de ultrasonla bakmadı bir daha gitmedim tıpta her seferinde ultrasonla bakıyor o yüzden oradan devam ettim ama doğum konusunda bilgim yok hangisi daha iyidir
Gulsum_coskun Buspskn8 hangi doktora gidiyordunuz ki orda acaba merak ettim kusura bakmayın bende o hastaneye gidiyorum da acaba çocuk yoğun bakımı yok hastanede galiba o yüzden mi dediler ki
Buspskn8 Gulsum_coskun sanırım o yüzden yeni doğan yoğun bakımı olmadığından sebep bi çok özel hastane bizi üniversiteye yönlendirdi tülay hanımda o şekilde uygun gördü sanırım
mylifemyworld Gulsum_coskun evet bende oraya gidiyorum benimde doktorum Tülay Turan Bütün 😊 kaç haftaliksiniz?