Binnurr1 Kız ne zararı olacak bunu kim diyor Allah aşkına 😆 Başında gidiyoruz bir sorun olmuyor da sonunda mi olacak ? Başında gittiğimizde bebek daha taze ve yeni olduğu icin sorun olmuyor, sonunda hiç olmaz merak etme kuzum, ben kuaför de çalıştığım zamanlar agdaya gelip ertesi gun doğuma gidenler vardı. Hiç bir sorun olmuyor, sorun oluyor diyenlere aldırış etme 💐