Ya benim merak ettiğim son haftalar sürekli kontrole gidiliyor her hafta.
Ağda da belli bir uzunluğa gelmeden alınmıyor doktora giderken ne yapıyorsunuz ?
Ben normalde ağda yaptırıyordum 37 haftalığım artık sık doktora gittiğim için hafif çıkmış rahatsız oldum jilet kullandım gitmeden. Göremiyorum zaten o da ayrı bir dert.
Ağdaya gidenler doğumdan önce nasıl tertemiz gitmeyi başardınız bana da der misiniz?
Şimdi beklesem çıkmasını 39 haftayı ancak bulur o zaman ağda yaptırsam bu sefer doktora gittiğimde çıkmış olacak