Derya341986 bende herkes hastane çok sıcak oluyor diye uyardığı için üşümem dedim ama sonra ameliyat durumu kansız vs olabilir diye üzerime başka birşey daha alırım diye düşündüm sadece foto çekilirken çıkarsam yeter duruma göre sabahlık ya da hırka giyerim