Busrakaya Kızlar merhaba Daha var doğumuma ama öyle bir nete bakayım dedim yahu bu takımlar ne kdr pahalı:)) şöyle fikir isticem sizden. Aldığım şeyi sonrasında da kullanmak istiyorum. Genel olarak hangi markalardan tercih ettiniz alışverişinizi ne almamız daha kullanışlı olur acaba? Şimdiden teşekkürler hepinize
mucizem_0809 Busrakaya istanbuldaki sosyete pazarları yokmu bakırköy çarşamba ve cuma pazarı bi oralara bakıcam ben bide mahmutpaşada havuzlu han var bebekle alakalı herşey oluyo orayada gitcem hangisinda uygun olursa
yesillimonn Busrakaya Lohusa takimi dedin mi fiyatlar ucuyo hastanede cekim yaptirmicaksan süslü püslü biseye gerek yok diye düşünüyorum ben normal pijama takimi gecelik tarzi alicam hem sonradan da kullanma acisindan daha mantikli..
Kanarya Busrakaya oysho dan normalde de kullanabileceğim pijama aldım, lohusa setleri dantelli vs oluyo genelde sevmiyorum öyle şeyler :)
DiDem123 mucizem_0809 bende ilk hamileliğimde havuzluhan dan aldım. Bebeğimin ihtiyaçlarınıda beşiğini bile. Çok çeşit var kızlar. Benim eşim mahmutpaşa esnafı zaten. Gidecek olanlara yardımcıda oluruz seve seve ☺️
Bsrerkk mucizem_0809 havuzluhan da uygun değil en uygun takım 180₺ başlıyo bilginiz olsun ben normal gecelik takımı aldım
Busrakaya yesillimonn canm aynen bende senn gibi düşünüyorum. Yokya çekim felan yaptırmıcam. Altlı üstlü pjama takımı alıcam birde üzerine ince pamuklu sabahlık gibi oluyorya ondan istedim. Yoksa dantelli felan istemiyorum
Hatice66 Busrakaya canım bi tane lohusa takımı al hastanede yanına gelenler fln olursa giyersin hem hevesin olmaz.. ben bitane aldım abartıp 3-4 akım alanlar var ama gerek yok bi takım yeterli bence 😃😃
Burcu3509 11.11 hala devam ediyor n11 de iki takım aldım. Biri alt üst pijama şeklinde biri elbise kolları dantelli olanından aldım biri 80 TL biri 90TL ye aldım. Gayette güzel çıktı :)
Mrvkrgl06 Civcivimm dalga mı geçtin 😂 fiyatlar almış başını gidiyor şimdi baktım da. Başka Bi sayfa belkide senin bahsettiğin bilemedim şimdi 😊
M3lt3m İnstagramda jar Pierre diye bir sayfa var hafif defolunürünleri uyguna satıyor bir bakın isterseniz😊
Zeynepsa Busrakaya instagramda onlinecamasir diye bir yer bar ben ordan temin ettim. Cok memnun kaldim. Kumasi fakan rahatti. Yazin oldugu icin dogumum tril trildi.dogum sonrasi da giydim.saticisi da ilgili bir kadinm tavsiye ederim
ozgeya Busrakaya eros diye bir marka var onun ürünlerine bakabilirsin.ben de ondan aldım,öyle süslü püslü değil sadece bir kaç yerinden güpür geçiyor.hem sade hem şık oldu.
suhedas2 Busrakaya ben gitti gidiyordan aldım 3 parça alt üst sabahlık 99 ti çokta güzel çok hoşuma gitti 3lü takımlar dışarıda çok pahalı geldi bana. Alt kısmi lastikli istediğin gibi ayarlaya biliyosun.