_brcu88_ Aylanursu aynen düşüncem bı 🥰arkadaşımın birisi yeliz hanımda doğum yapmıştı ona sordum cevap versin size dönecegim ❣️😘
Bsrblr _brcu88_ Yeliz hanım hangi hastane?? Biz daha 7 olduk yeni bende hıc gitmedim 8 bekleyım de kalp atışını falan duyayım dıye yıne Ali hocayla mı başlasam yoksa bunlar daha uygunmuş onlara mı gitsem suan aklım karıştı
_brcu88_ Bsrblr ben doktorumun ilgisinden falan çok memnunum Allah’a şükür her bir sorumu tek tek cevaplar her agrimi szimi tek tek dinler inceler ona göre ilaç verir ..normal muayenesi 300 benim eşimin oteli anlaşmalı olduğu için muayne vermiyoruz biz
Cimcime42 Antalyalıyım ama konya da yaşıyorum selcuklu yazırda. 11hafta 5 gunluguz biz💞🧿 merhaba konyalı anneler🤗🙋♀️
_brcu88_ Aylanursu aynen bi randevu al bi konuş doğuma daha varsa eğer sormaktan zarar gelmez deneye deneye kendimiz için iyisini bulacağız ♥️obada ek binası var yeliz hanım orda duruyo
_brcu88_ Aylanursu benimde Ekim’de ♥️🥰Ekim 8 gösteriyor yarından sonra 20.haftamiza gircez allahin izniyle
Aylanursu _brcu88_ Allah’ım sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin canım benimkide 15 Kasım gösteriyor bakalım hayırlısı ne zman gelmek isterlerse cinsiyetiniz ne ☺️
_brcu88_ Aylanursu kızımız olacak Allah’ın izniyle bizim doktorumuz 13 haftalıkken görmüştü 🥰kızımın pozsiyonu da uygundu tabi birde canım hiç hastane doğum fiyatlarını falan sordunmu sen baskentin
Aylanursu _brcu88_ Oy maşallah sağlıkla gelsin prenses sordum canım ama degise bilir demişlerdi ilk ogrendigimde sormuştum normal 7000 bin sezeryan 7500 tü canım
_brcu88_ Aylanursu aynen bende ilk ogrendigimde sormuştum bu fiyatları söylemişlerdi bidaha da sormadım zam gelecek muhabbeti vardı geldimi gelmedimi bilmiyorum😁