Yrgnnnnnn benimde riskli gebeliğim hatta Ali acarda ameliyat oldum ondan sonra hamile kaldım ama sırf aşırı yoğunluktan dolayı gitmek istemedim hamile kaldıktan sonra Farabi refika selimoğluna gittim zaten ameliyatıda refika hoca önermişti Ali acarıda o önermişti ama ameliyattan sonra gitmeme kararı aldık 4te gidiyorduk gece 12 ye kadar anca işin bitiyordu nerdeyse bide hamileliğim riskli olduğu için refika hocaya devam ettik refika hoca hamileyken rahim ağzına dikiş atılması gerekiyo dedi eğer ilerde bebeğe bişey olursa ben vicdan azabı duymak istemiyorum ama sen attırmak istemezsen kendin bilirsin dedi detaylıca herşeyi anlattı biz tedbirimizi alalım gerisini Allah bilir dedi 13. Haftada dikiş atıldı şu anda gayet güzel gidiyo 21+3 olduk iyi ki tanımışım gerçekten çok iyi ilgililer tavsiye ederim