Selcennnn tıpta kendı selkreterliği var Ali hocadan randevu alacam deyınce ona yönlendırıyor zaten..bıraz uzak bı tarıhe verıyor ama ben bekliyorum..ben üç ay önce kurtaj oldum Konya’da gıtmedıgım doktor kalmadı hiç biri doğru düzgün bi teshıs koyamadı en son Ali hocam kurtaj kararı aldı ve oldum sayesınde hem çabuk topladım hem üç ay sonra hemen hamıle kaldım şükür..