Hllhlt merhaba canım:) benim eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. Hamileliğimin ilk haftalarında hafif kahve lekelenme olmuştu doktorum 17. Haftamda iğnemi vurdu. Kızım bu bir lüks bizim için vurulmanda bir sakınca yok dedi. İleriki haftalarında mecburen vurucaz zaten dedi. Ama ilk çocukta pek mühim olan bir durum değilmiş. İlk çocuğunsa gönlünü ferah tutabilirsin:))