Haticeozturk Hllhlt bende var her ay kanama.olmadigi surece yapmiyolar 28 haftada kan testine gore bir tane birde doğumdan sonra bebek anne baba kanını aldıysa yapiliyo
BusraKula Bizdede kan uyuşmazlığı varmış iğne vurucaz dedi doktorum ama kaçıncı haftada bilmiyorum şuan 4+6 yım🙋🏼♀️
Elifaaksoyy BusraKula Eğer 28 haftadan önce kanaman olursa hemen vuruluyorsun 28 haftada tekrar vuruluyorsun
Hdamla BusraKula önceden 28.haftaymış ama artık Doğumdan sonra yapıyorlarmış benim doktorum böyle söyledi ve kanaman lekelenmem vs olursa hemen doktoruna bildirmen gerekiyor canım
Feride95 Hllhlt 19bhaftalik hamileyim ve 3 cu bebegim ikisinde kanimin neqativ oldugundan haberim yoxdu igne vurulmadi..mbunddaa doktor gerek olursa vuracagini soyledi
Hllhlt Elifaaksoyy benim kanama oldu 12 haftalıkken ve 16 haftada indirect coombs pozitif çıktı ve doktorum vurmustuk seni bu iğne korur dedi ama 28. Haftada tekrar vurulcam mı bilmiyorum ? Ama artık kan uyuşmaz lığı büyük sorun değil diyorlar
Elifaaksoyy Hllhlt Bana kontrole gittiğimde doktorum 28 haftada tekrar vuracağız demişti 😊 bende 12 haftada kanama olmuştum sizin gibi
SinemAyaz Bana bikere test yapıldı sonuç negatif çıktı iyi yani kendi doktorum iğneye gerek olmadığını söyledi Doğumda yapılacağını söyledi ama ben başka doktora yine vurdurttum 28. Haftada
Hllhlt SinemAyaz benimde negatif çıktı hep ama bu ay ki testte pozitif çıktı o yüzden iğne vurduk korur dedi