cahilelafanlatamazsinyorulmaa uzlet bende duphaston kullandım bu ay kistim vardı. 16 Mayıs’la beraber tam 10 gün oluyor gecikeli ve 14 Mayıs’ta regl olmam gerekiyordu. İlaç bittikten birkaç gün sonra hasta olunuyormuş ama benim daha olmadı anlamadım 😵💫
uzlet cahilelafanlatamazsinyorulmaa birkaç gün dedilerse olabilirsin belki canım peki o ilacı tam olarak ne için verdiler ?
cahilelafanlatamazsinyorulmaa uzlet ilaç bittikten 3 ile 7 gün içinde regl olunuyormuş ama benim 10. Gün oluyor bugünle beraber, kist için verdi doktor ilk kez kullanıyorum
Violetaa @uzlet canım bende beklemedeyim. 7 mayısta olmam lazımdı olmadım geçenlerde test yaptım negatif . Yarın kan vericem bakalım
uzlet Violetaa baya bi zamaan geçmiş aslında canımm daha önce kan verdin mi peki hiç. Haberleşelim inşallahh. Ovulasyon testi kullanıyor muydun
uzlet cahilelafanlatamazsinyorulmaa Anladım cnm Ben de adet olmayınca tarlusaldı galiba o ilacı vermişti doktor ilaç bitince bir hafta ya da 10 gün içinde olman gerekir demişti bir hafta sonra olmuştum ben de Peki Sendeki basit kist mi
HMH Kızlar 8 Mayıs pik ve 9 Mayıs çatlama oldu değerlendirdik ilk gebelik planlamamız psikolojik olabilir belki de erkendir bilmiyorum ama 2 gündür falan sol kasığımda hafif sızı var batma gibi ama sert bir ağrı değil bu nedir
cahilelafanlatamazsinyorulmaa uzlet evet basit yumurtalık kisti bugün kaşıntı için doktora gittim gebelik var mı dedi ilaç kullandım geciktim bilmiyorum dedim sağlık ocağındaki doktora beta hcg bakayım ona göre tedavi bastırım dedi. Hamile değilim biliyorum ama riske atmak istemiyorum dedi 😬
uzlet cahilelafanlatamazsinyorulmaa olsun canım hiç belli olmaz küçük bir ihtimal bile olsa bakmak lazım inşallah da vardır🥰 o Basit kistler gebeliğe engel değil zaten 2 ay önce bende de vardı Bazen kendiliğinden bile kayboluyor
cahilelafanlatamazsinyorulmaa uzlet geçen ay öğrendim başka da hastalanmadım kist gitti mi gitmedi mi hiç bilmiyorum test almakta istemedim üzülmemek için yarın öğrenecem olup olmadığını 😬
ikranurkutay uzlet kuzum 3 haftalık hamileymisim 94 çıktı deger 2 güne kan vercem düşük olmasın diyede aspirin ve folik asit verdi🥰
uzlet Dmrsm İnşallah canım ya birkaç gündür hiçbir belirtim yok Adete dair de bir belirtim yok Bakalım artık hayırlısı olsun Bugün Kan verdim yarına çıkacak yazarım buradan🌸
uzlet cahilelafanlatamazsinyorulmaa Hadi bakalım Hakkında hayırlısı olsun inşallah canım ben de bugün kalmıyordum yarına çıkacak merakla bekliyorum
uzlet Dmrsm uzlet ikranurkutay Kan testim de negatif 😔 gecikince çok heveslenmiştim bu sefer oturup ağlayasım var resmen. Adet söktürmesi için soğan suyuna başladım. Adet olur olmaz doktora gideceğim kendiliğinden olmuyor demek ki
Esram_lina uzlet benim tek belirtim sıcak basmasıydı adet gecikince testim negatif çıkmıştı kanda öğrendim gecikmeden 1 hafta sonra
uzlet Esram_lina ne sürdü o sıcak basmalar peki canımm şuan çok umut oldun bana ya yarını iple çekiyorum kan sonucum çıkacak