Merhaba kızlar 12 Mayıs’ta adet olmam gerekiyordu dün sabah artimed marka test yaptım Ancak çıkmadı yarın kan vermeyi düşünüyorum Benim normalde Hormonlarım yüksek çıkıyor bazen ve buna bağlı olarak Bazen sıcak basmaları yaşayabiliyorum ama adet günümde hiç şaşmazdı ve herhangi bir adet belirtim de yok. bu konuda tecrübesi olanlara sormak istedim bir haftadır geceleri sürekli uyanıp ateş basması yaşıyorum bu gün içinde de oluyor acaba bu bir belirti olabilir mi gebelik için. Yaşayan var mı acaba Nadiren de kasık ağrısı yaşadım kısa süreli Ama bu her ay oluyor zaten. Sadece bir günde göğüs hassasiyeti oldu